Pogoji poslovanja za naročanje prodajnih artiklov poteka preko spletnega obrazca oziroma spletne košarice na spletni strani www.koordinator.si.
S to spletno stranjo in spletno trgovino upravlja (v nadaljevanju: ponudnik):
Gaseek d.o.o.
Tbilisijska 57
1000 LJUBLJANA
Cene v spletni prodajalni so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila.
Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na e-naslov prejme potrditev naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Ponudnik kupcu izda račun. Kupoprodajna pogodba (naročilo/prijava) je v elektronski obliki shranjena pri GASEEK d.o.o.. Vsi zbrani podatki o kupcu, so po potrditvi naročila zavedeni v informacijski sistem GASEEK in dosegljivi v njegovi podatkovni bazi. Kupec lahko do teh podatkov dostopa osebno.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči na e-naslov GASEEK d.o.o. ,da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec na spletni strani izpolni spletni obrazec oziroma uporabi nakupovalno košarico. Ko konča z nakupovanjem, odpošlje izpolnjeni spletni obrazec. Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme potrdilo o prejemu naročila. Kupec lahko naročilo prekliče v roku dveh (2) ur po oddaji naročila . Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Naročilo gre nato v v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo preveri dobavljivost naročenega blaga . V primeru, da naročenega blaga trenutno ni na voljo , o tem takoj obvesti kupca. Kupec se lahko odloči za vrnitev vseh vplačil ali pa se s ponudnikom dogovori drugače.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Ponudnik nato blago pripravi in odpošlje.O tem dejanju obvesti kupca po elektronskem obrazcu.
V primeru, da želi kupec naročiti varnostne znake, lahko to stori tudi preko spletnega obrazca "naročilo po želji". Ponudnik bo za kupca izdelal ponudbo/predračun ,
na podlagi katerega bo nato izvedena dobava blaga kupcu.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Ponudnik bo dostavil blago v petih (5) delovnih dneh oziroma najkasneje v tridesetih (30) dneh od dneva sklenitve pogodbe.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Ponudnik zaračunava stroške dostave pošiljk po ceniku Pošte Slovenije